درمان سینوزیت (حکیم خیراندیش)

آیا این پادکست برایتان مفید بود؟
27
1
نظرات در مورد این پادکست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پادکست های مرتبط
داروهای طب سنتی
جدیدترین تدابیر درمانی
سبد خرید
شرایط ارسال سفارشات

کلیه سفارشات با مبلغ بالای 500/000 تومان، بصورت رایگان ارسال خواهد شد و شامل هزینه ارسال نمی گردد.

زمان ارسال:

  • تمام تلاش ما بر این است که در اولین فرصت پس از ثبت سفارشات، آنها را در همان روز برای شما ارسال کنیم اما گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای کار، ارسال سفارشات 1 الی 2 روز (24 تا 48 ساعت) پس از ثبت سفارش انجام شود.
  • توجه: کلیه سفارشات فقط در روزهای کاری و غیرتعطیل ارسال می شود و به عبارت دیگر ارسال سفارشات در روزهای تعطیل رسمی انجام نمی گردد.

روش ارسال: 

  • ارسال با پست پیشتاز: در این روش، کلیه سفارشات از (استان گیلان- شهر رودسر) توسط پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال می شوند.

هزینه ارسال:

  • هزینه ارسال با پست پیشتاز: در این روش، هزینه ارسال و بسته بندی(چسب و کارتن) نسبت به وزن سفارش و مسافت گیرنده محاسبه می شود و برعهده مشتری محترم می باشد. (حداقل هزینه بسته بندی و ارسال 55/۰۰۰ تومان می باشد).
  • کلیه سفارشات با مبلغ بالای 500/000 تومان، بصورت رایگان ارسال خواهد شد و شامل هزینه ارسال نمی گردد.

زمان تحویل: 

  • سفارشات ارسالی با پست: در این روش ارسال، زمان تحویل سفارش بستگی به پست دارد که طبق قوانین بین ۲ تا ۸ روز کاری پس از ارسال می‌باشد. (اما به طور میانگین معمولا اکثر سفارشات بین ۲ تا ۴ روز تحویل داده می شوند اما گاهی هم ممکن است تا ۸ روز طول بکشد).
پیگیری سفارش

1. سفارش ارسال شده:

در صورتی که سفارش شما ارسال شده است و شماره پیگیری پستی را از طریق پیامک دریافت کرده اید، روی دکمه (رهگیری مرسوله) کلیک کنید تا آخرین موقعیت مرسوله خود را در پست مشاهده نمایید:

2. سفارش ارسال نشده:

در صورتی که سفارش خود را در سایت تی تی نو ثبت کرده اید اما هنوز پیامک شماره پیگیری را دریافت نکرده اید، روی دکمه (بررسی سفارش) کلیک کنید تا وضعیت سفارشتان را مشاهده نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
فرم ورود و ثبت‌نام
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید
ورود یا ثبت نام شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین فروشگاه تی تی نو می باشد.